torsdag 6 september 2007

På väg till Västerås


Det mesta är packat och klart. Inläggen är skrivna. Nu är det bara att somna i tid så jag orkar upp tidigt i morgon bitti. Klockan sex går tåget till Västerås och folkpartiets landsmöte.

Det är bara att hoppas att SJ står mig bi (att tågen inte är försenade) så jag hinner till den första debatten som handlar om sociala frågor. Där jag ska prata om hörselskador.

Få se om jag får möjlighet att rapportera direkt från landsmötet.

Det känns som att partiet är på rätt väg. Jag tror att landsmötet med bland annat val av ny partiledarer är en vändpunkt. Visst har det varit en jobbig tid. Det tror jag ingen folkpartist kan förneka. Men någon gång måste man sätta punkt och gå vidare. Jag tror att den punkten har kommit. (DN)

Jan blir en bra partiledare tror jag.

Det är nog dags för sängen nu. Så jag vaknar i morgon

Inga kommentarer: