onsdag 12 september 2007

Borås och sjuhärad fortfarande textilcentrum

Har åkt på en bamsesnuva. Hoppas jag kan hålla kursen i morgon i alla fall. Jag fick hoppa in för en som blev sjuk. Det vore ju trist om jag också fick lämna walk-over. Ska förpassa mig i säng nu i alla fall. Tillsammans med en alvedon. Frågan är om jag kan sova som näsan rinner.

Kunde inte låta bli att inte stanna hemma från ett möte som partiet mitt anordnadesom handlade om näringslivsutveckling på Espira . Jätteintressant. Det händer verkligen mycket inom området i Borås och Sjuhärad.

Framförallt kan jag berätta för dem som trodde att det inte finns någon textilindustri kvar i Borås att de har alldeles fel. Det är bara det att det handlar om annan typ av textil. Sådan som används i vägar och på växthus mm. Så finns ju textilhögskolan här. MM Skriver mer en annan dag.
Till sängen.

Inga kommentarer: