torsdag 25 mars 2010

Det var inte synd om mig

Lennart Andreasson uttryckte ju sin oro på sin blogg att det skulle vara synd om mig när jag besökte Folkuniversitets kurs för arbetslösa ungdomar. Visst blev det stundtals lite heta diskussioner och Lennart hade sannerligen hetsat upp dem och talat om vad de skulle fråga mig om. Bland annat vad bra som hänt efter valet 2006. Själv kunde han inte säga något. Men han hade missat åtminstone en punkt. Som jag vet att han själv tycker är bra. Att instegsjobb och nystartsjobb är något som den nuvarande regeringen infört. Vilket är något som verkade uppskattas av denna grupp. Sedan finns det ju mycket mer som jag inte går in på här. Skolan, valfrihet mm.

Som sagt intressanta diskussioner men det var definitivt inte stackars mig.

Inga kommentarer: