måndag 28 maj 2012

För sent för att skriva

Dagen blev inte som jag tänkt. Skulle ha packat upp efter Finlandsresa till Borås vänort St Michel och därpå följande tennisläger med det gamla gänget från Sandared.

Och röjt i ett sedan flera veckor försummat hus.

Och skrivit lite om att jag badat i havet och kämpat på tennisbanan i fem timmar på två dagar. Och dessutom shakat loss till Barbados sista timmen i lördags kväll. Efter att ha kollat in röstningen i Eurovision Song Contest.

Men tjugo över sju blev jag väckt av telefonen som undrade om jag kunde hålla kurs idag och i morgon. Och det kunde jag ju. Men missade inte mötet med representationskommittén. Missade inte heller mötet med folkpartiets Väststyrelse. Och nu får jag inte missa att sova. Men här kommer några bilder från Lysekil, där vi hade träningslägret.

Inga kommentarer: