onsdag 1 april 2009

På agendan

Landsbygdsutveckling, databas, fransk meny, pressmeddelande och fundering kring klädval vid en temperatur på 19 grader i Bryssel på fredag, har tagit upp min kvällstid. Det finns ju inga sommarkläder framme ännu och visst borde franskan fräschas upp lite. Fast tack och lov har jag mitt gamla fransk-svenska lexicon kvar. Så jag tror jag vet vad jag valt. Nåt med charllottenlök i alla fall. Lovar att berätta. Sedan har jag ju vissa frågetecken om jag överhuvudtaget kommer fram. Det ska flygas och åkas tåg både här och där. Och på franska. Men kul och intressant ska det bli. Det är ett seminarium som anordnas av Europaliberaler inför valet till Europaparlamentet. 34 liberaler från hela EU och som kandiderar till Europaparlamentet träffas och blir peppade inför valet.

Men först blir det debatt i morgon om landsbygdsutveckling. Därefter studiebesök på ett socialt arbetskooperativ innan Coompanions årsmöte.

Men allra först sängen.

Inga kommentarer: