onsdag 16 maj 2007

Bara gnäll - så läs inte

Vaknade på uruselt humör. Fick en nysattack innan jag ens klivit ur sängen. Förmodligen för mycket kvalster i kudden eller damm under sängen. Så nu är näsan tjock och rinner.

GP fanns inte i brevlådan så jag får hålla mig till godo med BT. Det är ok men tur att nättidningarna finns. Skulle försöka anmäla utebliven tidning på nätet men lyckades inte. Datorn påstod hela tiden att mitt telefonnummer inte stämde. Får väl kolla upp det någon gång.

När jag vaknade var åtminstone himlen blå, även om det blåste kalla vindar när jag hämtade tidningen. Nu är den full av moln.
Inte heller verkar det bli bra väder under helgen. Det blir väl att ta på sig rejält på vårmarknaden. Risk för förkylning annars.

Hoppas jag gnällt färdigt för idag. Kanske lite frukost kan hjälpa. Annars får jag väl dra täcket över huvudet igen. Fast då kanske jag börjar nysa. Får väl fundera ut något när jag äter frukost.

Inga kommentarer: