fredag 18 april 2008

Sol och vår

Jag vet inte om jag vågar skriva ytterligare ett inlägg. Det börjar bli många från mitt håll överst på Borås bloggportal. Jag saknar vänsterinläggen. Jag har förstått att de ramlat bort av tekniska skäl och inte av politiska. Hoppas de kommer tillbaka snart.

Egentligen har jag inte tid heller att skriva. Jag ska ut och fika i tennisklubben. Och sedan besöka ett seminarium om Leaderprojekt.

Solen skiner och det ska den tydligen hålla på med några dagar. (DN, SvD, BT) Bådar gott för morgondagens långvandring. Få se om problemet med min stegräknare upphör. (Se gårdagens blogg). Av någon anledning gjorde den utslag på fem steg vid toa-besök. Märklig historia.

Men det finns ju en fara som kan sabba nöjet med promenaden. Risken att pollenallergin slår till finns. Får väl för säkerhets skull införskaffa några allergipiller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej A-M E. Det här med stegräknaren på toa. Fem steg. Hmmm. Hoppas toastolen är hel.
Vad jag saknar är beska kommentarer om denna moderata kvinna som tror sig ha kontakt med andevärlden. Och det kallar hon religion och tar 500 kr för en privatseans.
Sedan har jag i svenska tidningar inte sett att USA:s högsta domstol nu godkänt avrättningar/slaktning med giftspruta. Och vad säger ett visst budord? Knappas att du har rätt att döda med spruta. Nåväl, hycklare finns det också i vårt kära land.
Du bör undvika anti-pollen-piller. de ger bara en massa biverkningar.
Hälsningar från Claes i Borås som ännu inte känt av vårens ankomst i näsa/öga/kroppen.

Lennart Andreasson ( V ) sa...

Skönt att höra att vi är saknade!
Vänstern bloggar dock på i vanlig ordning, men vi stängs av någon anledning ute från kommunens portal. Enligt Säpo finns det dock ingen anledning till oro ...