måndag 4 februari 2008

Vilken dag

Några rader efter en händelserik dag. Det började med att jag höll på att köra på en stor hund som hoppade upp rakt framför mig på vägen. Som tur var var det inte på motorvägen. Något skärrad inledning på dagen och en lite skakig början på kursen men det var bara att samla ihop sig.

Vid fikat ringde mobilen. Först fattade jag inte vem det var för det var surrigt runt omkring. Snart fick jag klart för mig att det var Enid som är i Sverige!!! Och inte kvar i Bosnien. Jag har skrivit mycket om honom tidigare. Han fick ju inte komma hit och jobba för Migrationsverket. Men nu är han här och bor med en tjej. Och ska börja jobba i morgon. Det är bara så roligt så det är inte sant.

Men nu är det nog sovdags. Det är en kursdag i morgon också.

Inga kommentarer: