onsdag 20 augusti 2008

Nu är det racer-fart igen.

Nu kan man väl säga att ruljangsen är i full gång. Idag har det varit jobb med vårt nätverk för kvinnors företagande. Jag har suttit och filat på en broschyr till sena kvällen. Och kallelse till det första mötet i integrationsgruppen har gått ut. Med mera. Så jag har varit lite sparsam med bloggskrivande.

Att bloggskrivandet ibland uppmärksammas även av de stora tidningsdrakarna är lite roligt och sporrar till mer skrivande. I förra veckan var dels en av mina bloggkommentarer (den om den kinesiska flickan som inte sjöng på invigningen) dagens bloggkommentar i den tryckta versionen av Svd, dels blev jag intervjuad av DN på grund av min kommentar om "icke-drogerna" GBL och butandiol. Och publicerad med bild, visserligen en gammal en.

Men nu ger jag mig nog för i kväll. I morgon är en annan dag med tidigt möte och kanske förberedelse av något inlägg i kommunfullmäktige i morgon. Plus mycket mer.

Inga kommentarer: