söndag 12 augusti 2007

Söndagsmorgon

Söndagsmorgon och jag är lite mörbultad idag efter tennismatcherna igår i Vänersborg. Det var en kul tävling med tre förkortade matcher i ett poolspel och stundtals gick det bra. Fast inte så bra så att vi gick vidare till slutspel.
Så jag slipper åka dit idag igen vilket är ganska skönt. Det är ju några mil att åka. Får ta en liten vandring i Borås i stället. Bara det nu inte blir åska och skyfall. Som på vägen hem från tennisen igår. Såg knappt vägen.

Bäst att sätt på kaffe till termosen och göra mig redo så de andra inte behöver vänta på mig idag igen. "Har du bloggat?" brukar den stående frasen som möter mig när jag kommer i sista minuten. Och det är ju sant.

Så jag får väl fortsätta när jag kommer hem igen. Innan jag börjar ladda för en intesiv vecka. Med kurser och möten.

Inga kommentarer: