fredag 16 mars 2012

Äntligen fredag–eller har veckan gått för fort

Igen är det fredag. Veckan har gått i rasande fart som alla veckor.Änglagårdsbilen 2 Fullmäktigemöte med därtill hörande gruppmöte. Andra möten och en hel del jobb.

Idag har det varit möte med Räddningstjänstförbundet. Den här gången besökte vi Ulricehamn och brandstationen där. Kul också att se både gamla och nya brandbilar. Där fanns också en häftig gammal bil. En vanlig en alltså. Som jag provsatt.

Dessutom har jag varit vittne på två vigslar. För att veta hur jag ska göra när jag ska göra det själv. Båda två paren sa ja till varandra.

Borde egentligen ta ett rejält tag och städa men struntar i det för tillfället. Pappershögarna (trodde jag gjort mig av med dem för ett tag sedan) ligger kvar. Nu tar jag fredagsledigt. Kanske lite after work.

Inga kommentarer: