onsdag 11 maj 2011

Inte så mycket politik–bara lite

Lyckades missa regnet idag. Har inte fått en regndroppe på mig. Varken i Göteborg eller här hemma.

I morgon blir det kurs och affisch3Göteborg igen men tar för säkerhets skull bilen. I morgon har jag bråttom hem. Tyvärr missar jag eftermiddagens seminarium och sociala medier. Trist. Men jag får en chans att träffa USA:s ambassadör, en av föreläsarna, i morgon kväll.

Men som sagt innan dess blir det kurs hela dagen. Man blir onekligen rätt mör av att stå och prata i sex timmar i sträck. Nästan i alla fall.

För att inte tala om kursdeltagarna som ska behöva lyssna. Fredagen blir dock flyttad till tisdag nästa vecka. Så jag kan spurtkampanja.

En hel dags tjatande och åska i luften sätter sina spår och säger att nu blir det sängen. Politiska kommentarer får det bli en annan dag.

Kan väl bara citera ett inlägg jag gjorde på twitter för någon dag sedan.

“Värna valfrihet i vården. Varning för vänstern som väljer väck den. Rösta liberalt i regionvalet.”

Inga kommentarer: