onsdag 25 maj 2011

Felanmälan till Telia

Jaha. Dags för felanmälan igen till Telia via bloggen. Det funkade ju sist så jag försöker igen. Jag har annat att göra än att sitta i telefonkö hos Telia och felanmäla via nätet gick inte. Och risken är att att jag aldrig kommer fram om jag ringer för det är just det som är problemet. Efter en stund när telefonen tycker att jag talat färdigt så bara den lägger av. Och jag får ringa upp igen. Vet inte hur mycket det kostat mig. Sedan jag fick IP-telefoni har det blivit urkass. Tror att linjen inte klarar både telefon och att jag surfar samtidigt. När det rasslat in en del mejl samtidigt som jag talat i telefonen har telefonen lagt av. Så nu är det bara för Telia att åtgärda.

1 kommentar:

Lisa Arvidsson sa...

Hej!

Som på beställning... Jag har tagit en titt på din telefoni och kommer att göra en återställning av din gateway för att se till att den får korrekt mjukvara. Jag har kvar dina uppgifter från sist du skrev. Så jag skriver per e-post också så att du kan återkomma där om återställningen jag gör inte hjälper.
Utifall att du hinner läsa detta först, så kanske det kan vara bra att veta att uppkopplingen bryts en stund medan återställningen pågår.

Ha en fin kväll så länge!

/Lisa Arvidsson
Telia kundservice