lördag 10 juli 2010

Sista dagen i Visby

Sista dagen i Visby. Solen skiner och det lär bli varmt idag. Och tropisk natt. Jag tänker njuta och ta dagen som den kommer. Ingen jakt efter intressanta seminarier. Och går jag fel så får det väl bli så. Fast nu börjar jag ha koll på i vilken ordning gatorna ligger, uppifrån och ned. Det har blivit många steg extra trots GPS i mobilen. Mina fötter är ganska trötta men tack och lov för att jag hittade mina sandaler hemma. De har varit guld värda även om de färgat fötterna kolsvarta. Bilden tagen i natt.

Dock tänker jag gå och lyssna på miljöpartiets tal. Men sedan blir det botaniska och strandpromenaden med en deckare i väskan. Så fötterna får väl klara av lite till.

Det har varit en intensiv och intressant vecka. Skulle ha kunnat gå på massor av andra seminarier. Om de bara inte varit samtidigt som något annat. Men en hel del har väl spelats in så man kan se efteråt.

Återkommer till en summering senare men nu är det dags att gå ut i värmen.

Inga kommentarer: