måndag 2 november 2009

Summering och planering

Så är då Allhelgonahelgen till ända. Med barnbarnsbesök och en stillsam stund i kyrkan med plats för minnen och eftertanke. Det minsta barnbarnet fick följa med till Borås Djurpark medan det äldsta besökte Navet som vanligt när han är på besök hos mig. Nu finns en ny avdelning, Matematikpalatset, med många spännande aktiviteter för att sätta fart på hjärnan.

Även om jag också gjort en del måsten har det varit skönt att varva ner lite. Behövligt eftersom nu börjar en intensiv månad då projektet för kvinnors företagande ska avslutas och förhoppningsvis någon efterföljare planeras. Månaden inrymmer också en hel del politik. Med heldagsaktiviteter, bland annat Budgetfullmäktige i dagarna två. Det blir integration både i kommunen och partiet. Dessutom har Folkpartiet landsmöte och även om jag inte är ombud i år så tänker jag åka till Växjö i alla fall. Den här veckan är det Entreprenördagen i Göteborg från middag till sena kvällen. Ytterligare ett jobbmöte i Göteborg på torsdagen. På lördag är det folkpartiets företagargrupp som har möte i Västerås och på söndagen är det minilandsmöte i Västsverige. En förberedelse inför landsmötet.

Så veckan är välfylld. I kväll är det dessutom möte i tennisklubben.

Hur jag ska hinna få på vinterdäcken är en gåta men min verkstad brukar vara välvilliga och klämma in det. Men bäst att sätta fart. Och det som killar i halsen får ge sig. Just nu finns det inte tid att vara sjuk.

PS. Oj vad det blåser utanför fönstret

Inga kommentarer: