lördag 22 november 2008

En intensiv vecka

Hallå där bloggvärlden. Jag finns fortfarande men det är "mycket nu" som en skådespelare sa i en sketch för några år sedan.

Förutom kurs i Göteborg två dagar har det varit en rad möten. Och den annalkande elitserien i Tennis tar också en del tid. Läs mer om matcherna här. Välkommen ut till Sandared förresten.

En film med tillhörande debatt om svartarbete och papperslösa har jag också hunnit med. Det är skrämmande att det finns arbetsgivare som utnyttjar utsatta människor till slavlöner.

Dessutom har jag tillsammans med mina kompisar i QVIM talat om kvinnors företagande inför cirka 40 invandrarkvinnor. Lite barnpassning har jag hunnit med också.

Idag är det asylhearing hela dagen med många intressanta föreläsare. Så nu är det nog bäst jag skyndar.

Men jag ville bara tala om att jag fortfarande finns för dem som undrar.

Inga kommentarer: