tisdag 14 oktober 2008

Intensivt

Tänkte egentligen gå och lägga mig efter en intensiv dag. Bara stressen att bli stoppad av en långtradare som låg tvärs över vägen på väg till en kurs och sex väntande deltagare bidrar till adrenalinet höjdes rejält . Tio minuter försenad efter att ha följt efter en rad andra bilar som tog vägen över Älgaslätt (har garanterat aldrig varit där förut) kunde jag dock hålla låda i sju timmar nästan oavbrutet i ämnet Access.

Lite skakigt också eftersom bensinmätaren började lysa gult. Hann dock till en mack och kunde i god tid landa i Borås för grupp inför kommunfullmäktigemöte. Så nu äntligen hemma är jag riktigt trött.

Men ja g kunde som vanligt inte låta bli att kolla runt lite bland dagens nyheter och hittade den om hur viktigt det är just att surfa på Internet för att hålla hjärnan alert. Jösses vad min hjärna ska vara alert länge. Jag som snurrar runt varje dag på Internet för att hänga med vad som händer. (SvD) Men hjärnan kanske behöver lite sömn också. Så God natt.

Inga kommentarer: