torsdag 22 maj 2008

En intensiv dag

Idag har jag gått på Catwalken. Ett sådant där podium som de som ska visa upp kläder beträder. Mitt uppdrag var dock att tala om kvinnors företagande och ambassadörsuppdraget. Detta ägde rum under Espiradagen, eller kvällen. Eftersom gårdagen inte blev som jag tänkt mig så hann jag inte förbereda allt inför dagen så jag var uppe tidigt och fixade både OH-presentation och en egen hemsida. Den senare har mycket övrigt att önska. Men jag har lärt mig tekniken. Så när jag är tillbaka hemma igen efter mina utflykter de närmaste dagarna.

I morgon bär det av till Stockholm och kick-off för ambassadörsskapet. Knappt hemma får jag packa tennisväskan för den årliga begivenheten och Sandaredsdamernas årliga träningsläger. Detta år i Halmstad.

Så nu får det bli sängen om jag ska orka upp till sex-tåget.

Inga kommentarer: