fredag 9 september 2011

Idag måste massor göras.

Idag blir det jobb hemifrån. Med databas först. Sedan måste en massa fixas. Hämta skorna som fortfarande är kvar på Sinnenas hus. Diska. Plocka undan det värsta. Med den takt jag håller just nu måste något bli eftersatt och det är disk och hela soffan fylld med gamla BT.

Dessutom ska jag göra en presentation inför morgondagens möte med styrelsen för folkpartiet i Väst om valutvärdering. Förbereda inför måndagens träff med kommunalrådsberedningen om Medborgardialog. För att sedan åka till Tjörn i eftermiddag.

Visst ja. Jag glömde tvätten. Lite nödvändigt inför nästa vecka.

Nästa vecka blir det resa till Åland tillsammans med f d riksdagsledamöter genom Riksdagens veteranförening. OBS. Vi betalar själva. Det är verkliga veteraner som ska med. Känner att jag nog är den yngsta. Förmodligen den enda som inte passerat pensionsåldern. MeIMG_1296n Åland är spännande och vi kommer att få ta del av hur Ålands styre fungerar men också studera historiska platser. Åland är ju vanligtvis en plats man lägger till på på natten och åker ifrån på morgonen. Men man går aldrig iland. Återkommer med rapporter.

Nu är det nog dags i alla fall att sätta fart. Fast egentligen skulle jag vilja gå ut i skogen i den klara soliga höstluften. Eller njuta av tillvaron som lejonen gjorde i Borås Djurpark.

Inga kommentarer: