fredag 26 september 2008

Höstmarknad

Idag har det varit höstmarknad på stan. Själv har jag stått och bjudit på folkpartigodis (ok, egentligen inte så bra med godis, men förhoppningsvis i alla fall inte förgiftat) och delat ut poletter till kundvagnar med folkpartiet på. Plus broschyrer. Det känns i fötterna men det är alltid kul att vara med där det händer. Och det har varit bra marknadsväder. Jag kommer ihåg höstmarknader när man fått ha på sig både vantar och mössor.

I morgon fortsätter marknaden och då lär det visst bli blåst. Då finns risken att det verkligen blir flygblad av våra broschyrer. Bäst att vara förberedd. Som tur är verkar det bli ganska varmt och i alla fall inte komma någon snö här. (SvD)

Jag har nog inte rapporterat från gårdagens träff med Uddevalla borna om integration. Från mötet gick jag med en tavla med motiv från Uddevalla. En riktigt fin tavla. Vet bara inte var jag ska hänga den. Men det blir säkert någon råd. För övrigt väckte jag intresset för vårt jobb inom Hässleringen med fler människor i arbete.

Inga kommentarer: