söndag 15 januari 2012

Absolut ingenting

Funderar över om jag verkligen ska skriva något om denna dag när jag egentligen inte gjort något riktigt alls.

Visst har jag spelat tennis och uppdaterat min folkpartihemsida. Lite på FP Borås hemsida också. Och jag har under tiden spejat in alla pallplatser våra svenska skidåkare hystat in i dag. Men för övrigt. Ja, hunnit läsa dagstidningarna ordentligt. Både två papperstidningar och dem på nätet. Tvättat lite också.

Ibland är det skönt att bara ta det lugnt. I morgon är en annan dag. Då blir det databas och bokföring och lite fixande. Just nu är det lite magert med möten. De får vänta till mitten av veckan men naturligtvis är det två möten på samma dag, samtidigt. Så det blir att välja.

Veckan därpå är det full rulle igen. Då är jag också nybliven pensionär. Ok. Jag har uppnått pensionsåldern men inte tänker jaSPA52548g sluta jobba för det. Och politiken drar igång med möten hela veckan lång. Inklusive helgen då det är det årliga Västsvenska folkpartimötet i Lundsbrunn.

Men nu tänker jag sova. Efter detta totalt intetsägande blogginlägg. En liten vinterbild kan jag väl lägga till. Inte från den här vintern förstås. 

Inga kommentarer: